راهنمای خرید تبلت

بهترین تبلت‌های سامسونگ سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ 🤯 (راهنمای خرید تبلت سامسونگ)

به نظر من بهترین بودن دقیقا همان معیاری است که همه ما در خرید های روزمره به دنبالش هستیم، فرقی ندارد خریدمان درچه زمینه ای باشد، ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا بین گزینه هایی که پیش رویمان است انتخاب های بهتری داشته باشیم. حالا می‌خواهم که برای خرید تبلت به سراغ تبلت های سامسونگ بروم و درباره بهترین تبلت سامسونگ سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۰ اطلاعات کسب کنم همچنین بسیار مایلم تا  این تجربه را با شما به اشتراک گذارم.😌

تبلت سامسونگ📱

🙄خب اول از همه برویم سراغ  برند سامسونگ٬ یکی از غول‌های 👹 بزرگ دنیای تکنولوژی در عرصه گوشی و تبلت. تبلت های سامسونگ دارای کیفیت عالی با طراحی زیبا و کاربر پسند می‌باشند و همیشه در حال بروز رسانی بوده و بهترین و با کیفیت ترین محصولات را ارائه داده است. در تبلت های سامسونگ امکان اجرای همزمان برنامه ها وجود دارد بدون آنکه هیچ یک از برنامه ها متوقف شوند همچنین این تبلت سامسونگ از حافظه میکرو sd پشتیبانی می‌کند که به نظر من بسیار مهم می‌باشد.

مدل هایی که ابنجا قرار است با هم بررسی کنیم در بین رقبای خود عملکرد بهتری را از خود نشان داده‌اند.

۱-تبلت سامسونگ مدل Samsung Galaxy Tab S7 11 inch LTE (2020)

اول از همه می‌رویم سراغ تبلت سامسونگ s7 و به بررسی این تبلت می‌پردازیم، و به صورت تخصصی به نقد طراحی ظاهری و سخت‌افزار آن می‌پردازیم.

تبلت سامسونگ مدل Samsung Galaxy Tab S7 11 inch LTE (2020) ظرفیت 128 گیگابایت

😵‍💫طراحی تبلت سامسونگ s7

ظرافت در طراحی، جلوه زیبایی به این دستگاه داده است و آن را حسابی خوش دست کرده است. برای اینکه بتوانید به بهترین شکل از این دستگاه استفاده کنید بهتر است درحالت افقی از آن استفاده کنید.

صفحه نمایش تبلت s7

نمایشگر ۱۱ اینچی از نوع LCD LTPS TFT تبلت سامسونگ s7 عملکرد خوبی را از خودش نشان داده است و با میزان نوردهی بالا و نمایش خوب رنگ ها و پیکسل ها نیاز های مارا در این بخش پاسخ می‌دهد.

قلم S Pen

این تب لت سامسونگ با قلم S Pen کار می‌کند که به وسیله نمایشگر با کیفیتی که دارد به راحتی می‌توانید بین بخش های مختلف جابه جا شوید و یک فضای کاربری دلنشین را تجربه کنید.اما باید به این نکته اشاره کرد که تأخیر آن ۲۶ میلی‌ثانیه است. تبلت سامسونگs7 یک دستگاه مولتی مدیا تمام عیاره و برای بازی و تماشای فیلم از لحاظ صدا بسیار عالی و مناسب است.

از دیگر مشخصات تب اس ۷ :

  • دارای باتری ۷،۰۴۰ میلی‌آمپر ساعتی🔋
  • ادغام حسگر اثرانگشت با نمایشگر LCD
  • عمر باتری در حالت تماشای ممتد ویدئو ۱۵ ساعت می‌باشد.
  •  پشتیبانی از درگاه USB از نوع C نسل اول و دیسپلی‌پورت برای اتصال به مانیتور بزرگ‌تر
  • دارای چهار اسپیکرهای AKG که دو بلندگو در سمت راست و دو بلندگو در سمت چپ قرار دارند.🔊
  • این دستگاه با حافظه داخلی ۱۲۸گیگابایت و رم ۶ گیگ و اندازه بزرگ صفحه نمایش می‌تواند پاسخگوی هرنیازی باشد.
  • از قوی ترین چیپ ست های کوالکام استفاده شده، بنابراین برای بازی کردن و تماشای فیلم هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

تبلت سامسونگ s7

 

۲-تبلت سامسونگ مدل Samsung Galaxy Tab A7 10.4 inch LTE (2020)

در ادامه راهنمای خرید تبلت سامسونگ یکی دیگه از مدل‌های خوب و با کیفیت تب لت سامسونگ را با شما بررسی می­‌کنیم.این دستگاه در واقع یک تبلت اقتصادی با قیمت مناسب است که خب در همین راستا باید از آن انتظار داشت.

تبلت سامسونگ مدل Samsung Galaxy Tab A7 10.4 inch LTE (2020) ظرفیت 32 گیگابایت

صفحه نمایش:

نمایشگر این تبلت بین ۱۰ تا ۱۳ اینچ  می‌باشد همچنین رزولوشن این تبلت ۱۲۰۰×۲۰۰۰ پیکسل است که در این مبحث و کیفیت تصاویر، تست ها نمره بالایی به این تبلت نداده اند و شما نمی­‌توانید عکس و ویدیو هارا با کیفیت بالای خودشان ببینید و تمام فایل ها هنگام پخش دچار افت کیفیت می‌­شوند.

📷دوربین:

شاید درقدم اول انتظار یک دوربین تقریبا باکیفیت را داشته باشید ولی بهتر است بدانید در این تبلت خبری از کیفیت بالا عکسبرداری نیست و در حد معمولی می­‌باشد.دوربین اصلی این تبلت ۸.۰ مگاپيکسل و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسل می‌باشد با همه این مسائل می­شود به قطعیت گفت که این تبلت برای ثبت لحظات شما گزینه مناسبی نیست ولی برای عکس از جزوه درسی  و انجام تکالیف کلاسی بسیار خوب است و نیاز شما را رفع می­‌کند پس نگران این مسئله نباشید.

🔋باتری:

بدون شک مهم ترین قسمت تبلت باطری آن است، سامسونگ در تبلت های سری a7 دو عملکرد متفاوت را روی باطری ها پیاده سازی کرده است.  ابن تبلت در بخش شارژ شدن به مدت زمان حدود دو ساعت احتباج دارد که نسبتا زیاد می باشد ولی در بخش شارژدهی مدت زمان بیشتری را میتوان از آن استفاده کرد.جنس باتری این تبلت از لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۷۰۴۰ میلی آمپر ساعت می‌باشد.

 

  • جنس بدنه آن از شیشه و فلز است.
  • پردازنده این تبلت ۸ هسته ای می‌باشد.
  • وجود چهاربلندگو در بالا و پایین این تبلت یک فرصت عالی برای افراد است.🔊
  • این تبلت برای پردازش های سنگین طراحی نشده و برای اجرای بازی ها باید کیفیت گرافیک آن هارا در نظر بگیرید.

بهترین تبلت های بازار

۳-تبلت سامسونگ مدل Galaxy TAB S6 Lite

خب رسیدیم به یکی دیگر از تبلت های خوب سامسونگ که یک دستگاه اقتصادی نیست، بلکه یک تبلت سطح بالا به حساب می­ آید.
ما در این مقاله سعی کردیم بهترین تبلت سامسونگ ۲۰۲۰ وبهترین تبلت سامسونگ ۲۰۲۱ را به شما معرفی کنیم و مسیر انتخاب را برای شما آسان کنیم.

تبلت سامسونگ مدل Galaxy TAB S6 Lite ظرفیت 64 گیگابایت

باتری تبلت سامسونگ s6:

اما حالا به سراغ قسمتی از تبلت می­رویم که عملکردی فوق العاده از خودش به جا گذاشته؛
باطری ۷۰۴۰ میلی آمپری سامسونگ دقیقا همان آپشنی است که نمی­‌شود چشم به رویش بست؛درحالت عادی تا دوروز روشن می­‌ماند و می­‌توانید از آن استفاده کنید، اما این به معنی نیست که در اوج استفاده شمارا وسط کار ول کند؛ نه، اتفاقا در بیشترین حالت کارایی تا یک روز کامل شمارا ساپورت می‌­کند.پس با خیال راحت می­‌توانید از این تبلت کار بکشید.

😵‍💫دوربین:

با همه این اوصاف متمایز بودن بهترین تبلت سامسونگ، تنها به این دلایل نیست؛ عموما در تبلت ها دوربین برای کابران خیلی اهمیت ندارد یا بهتر بگوییم از تبلت انتظار دوربین خوب را ندارند؛ ولی سامسونگ با قرار دادن دو دوربین پشت، با کیفیت های ۱۳ مگاپیکسل و ۵ مگا پیکسل اولترا واید به نوعی همه را سوپرایز کرده است و خریداران می‌­توانند روی قابلیت عکسبرداری این تبلت حساب باز کنند.

سخت افزار:

در سخت افزار هم نمره عالی می­شود به آن داد، چون سخت افزار قوی دارد که به هیچ وجه در هنگام بازی های سنگین با وقفه و کندی روبه رو نمی‌شود و به واسطه فضای کاربری و نرم افزاری خوب،و آپشن های جذابی که دارد شما به راحتی می­توانید چند آپ را روی صفحه باز کنید وبه کارهایتان برسید.

✍قلم:

یکی از ویژگی هایی که قلم مخصوص تبلت را متفاوت کرده، این می­‌باشد که قلم به واسطه دکمه هایی که روی آن قرار دارد می­‌تواند قفل تبلت را باز کند و یک پلن جدید برای امنیت گوشی باشد.
البته این قلم مثل گوشی، شارژی می­‌باشد و تا حدودا یک ساعت کار می‌­کند که بعد از اتمام شارژ باید آن را در سرجایش یعنی پشت گوشی قرار داد تا بعد یک ربع شارژ شود.

از دیگر مشخصات بهترین تبلت سامسونگ s6:

  • بدنه آلومینیومی و باکیفیت اولین نکته مثبت در ظاهر این تبلت است.
  • رزولوشن بالا و کیفیت نوردهی خوب از جنبه های مثبت نمایشگر این تب لت سامسونگ است.
  • در این تبلت این‌بار سامسونگ به سراغ همکاری با برند AKG رفته تا مانند سایر تبلت هایش نشان دهد برای بلندگوهایش برنامه ویژه دارد و کیفیت خوبی را برای خریداران در نظر گرفته است.🔊

بهترین تبلت سامسونگ s6

۴-تبلت سامسونگ مدل Samsung Galaxy Tab A7 Lite (2021) SM-T225

 

در آخر می‌ریم سراغ تبلت سامسونگ Tab A7 T225 یکی از بهترین تبلت های سامسونگ ۲۰۲۱. باتوجه به قیمت تبلت t225 برای انجام تکالیف و برگزاریه کلاس های آنلاین هم بسیار گزینه مناسبی است و حتمابه شما پیشنهاد می­‌شود.

تبلت سامسونگ مدل Samsung Galaxy Tab A7 Lite (2021) SM-T225 ظرفیت 32 گیگابایت

طراحی:

این تبلت از نظر طراحی حرف زیادی برای گفتن دارد چرا که جنس ابن تبلت از آلمینیوم می‌باشد و وقتی این تبلت تب a7 SM-T225 رادر دست می‌گیریم حس خوبی را به ما القا می‌کند. تبلت Galaxy Tab A7 SM-T225 تقریبا ۳۶۶ گرم وزن دارد و ابعاد این تبلت سامسونگ t225 معادل ۲۱۲.۵ در ۱۲۴.۷ در ۸ میلی متر می‌باشد حاشیه های لبه راست و چپ این تبلت باریک بوده اما لبه بالا و پایین دارای حاشیه های بزرگتری می باشند.

🔋باتری:

انرژی لازم برای استفاده از این تبلت سامسونگ از باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعت تامین می‌شود. این باتری از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این باتری نسبت به نمایشگر و تراشه بکار رفته نسبتا حجیم می‌باشد همچنین این تبلت از طریق درگاه USB Type-C شارژ می‌شود که با یک بار شارژ کامل در طول روز از آن بدون نگرانی از تموم شدن باتری می‌توانید استفاده کنید.

نرم افزار:

ابن تبلت در محیط کاربری One UI 3.1 و بر پابه اندروید ۱۱ می‌باشد. یکی از امکانات این رابط کاربری حالت Dark Mode است٬ که در واقع با فعال کردن این حالت علاوه بر مصرف کمتر باتری، میزان خستگی چشم به شکل قابل توجهی پایین می آید.

از دیگر مشخصات تبلت سامسونگ t225:

  • تبلت سامسونگ Tab A7 SM-T225 دارای  ۸.۷ اینچی می باشد.
  • ۲ اسپیکر به صورت مجزا در این تبلت قرار دارد که در لبه بالایی و پایینی قرار دارند.
  • این تبلت زیبا و مقرون به صرفه سامسونگ به سنسورهایی نظیر شتاب‌ سنج و قطب‌ نما مجهز می‌باشد.
  • از کارت micro SD پشتیبانی می‌کند.

تب لت سامسونگ

😁من سعی کردم در این مقاله بهترین تبلت های سامسونگ سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ را بررسی کنم و همینطور متوجه شدم تا فروشگاه اینترنتی کالاوما علاوه بر داشتن قیمت مناسب نسبت به سایر رقبا از فروش اقساطی نیز برخوردار است که با خواندن این مقاله (🔻صفر تا صد🔺 خرید اقساطی لپ‌تاپ و گوشی در کالاوما (azkivam)) می‌توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *