نقد و بررسی تبلت

نقد و بررسی تبلت سامسونگ a7📱

بازگشت تبلت ها به بازار، با کمک کرونا.🦠
بعد از آنکه تبلت ها به دنیای دیجیتال معرفی شدند، اوایل محبوبیت جالب توجهی داشتند، اما در گذر زمان نتوانستند نظرات را برای همیشه روی خودشان نگه دارند و خیلی زود با رشد تلفن های همراه آن ها از لیست خرید مردم حذف شدند.
اما با شروع کرونا و نیاز دانش آموزان به نمایشگر های بزرگ برای انجام بهتر تکالیفشان دوباره نگاه ها به سمت تبلت‌ها چرخید.
حالا قرار است در این مقاله به سراغ نقد و بررسی تبلت سامسونگ a7 برویم؛ تبلتی که به عنوان تب لت اقتصادی از آن یاد می­‌شود و می­‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

تبلت سامسونگ مدل Samsung Galaxy Tab A7 10.4 inch LTE (2020)

تبلت سامسونگ مدل a7 یا به سبک سرچ کاربران ایرانی سامسونگ a7 تب لت، یکی از تبلت های معمولی و سطح متوسط شرکت سامسونگ می‌­باشد که خب نباید انتظارات زیادی از تبلت ها در این رده داشت.

تبلت سامسونگ مدل Samsung Galaxy Tab A7 10.4 inch LTE (2020) ظرفیت 32 گیگابایت

تبلت سامسونگ A7 درنگاه اول:

ظاهر این تبلت سامسونگ از جنس آلومینیوم می‌­باشد که کیفیت خوبی دارد، اما نکته ای که در این باره وجود دارد قالب افقی تبلت می‌­باشد.
به اینصورت که دوربین جلوی آن به صورت افقی قرار گرفته است و اگر شما می‌خواهید به بهترین شکل از این دستگاه استفاده کنید باید به این مسئله دقت کنید.

⚠️توجـــــــــه توجــــــــــه آیا می‌دانید شما می‌توانید از سایت کالاوما خرید تبلت به صورت قسطی داشته باشید؟؟؟؟ ما برای راهنمایی شما تو این زمینه خواندن مقاله (🔻صفر تا صد🔺 خرید اقساطی لپ‌تاپ و گوشی در کالاوما (azkivam)) را پیشنهاد می‌کنیم.😍

صفحه نمایش

قسمت بعدی که نباید به سادگی از کنار آن بگذریم، بخش صفحه نمایش تبلت سامسونگ a7 می­‌باشد.
در این قسمت سامسونگ عملکرد قابل دفاعی را از خودش نشان نداده است؛ آزمایش های عملی نشان داده اند که اثر انگشت دست ها به راحتی روی صفحه نمایش باقی می­‌ماند و ظاهر بدی به صفحه می‌­دهند.
همچنین در مبحث رزولوشن و کیفیت تصاویر، تست ها نمره بالایی به تبلت سامسونگ a7 نداده اند و شما نمی­‌توانید عکس و ویدیو هارا با کیفیت بالای خودشان ببینید و تمام فایل ها هنگام پخش دچار افت کیفیت می‌­شوند.

امکانات تبلت سامسونگ a7

📷دوربین های تبلت📷

شاید درقدم اول انتظار یک دوربین تقریبا باکیفیت را داشته باشید ولی بهتر است بدانید در این تبلت خبری از کیفیت بالا عکسبرداری نیست و در حد معمولی می­‌باشد.
جالب تر از همه این­‌ها عدم وجود فلش درکنار دوربین پشت می­‌باشد که مهر تاییدی است برگفته های قبلی ما و اینکه شرکت سامسونگ برای تبلت سامسونگ تب a7 حتی به سراغ نیاز های حداقلی هم نرفته است.

با همه این مسائل می­شود به قطعیت گفت که این تبلت برای ثبت لحظات شما گزینه مناسبی نیست ولی برای عکس از جزوه درسی  و انجام تکالیف کلاسی بسیار خوب است و نیاز شما را رفع می­‌کند پس نگران این مسئله نباشید.البته این نکاتی که اشاره کردیم مربوط به دوربین پشت این تبلت می­‌باشد.
درقسمت دوربین جلو هم برای انجام تماس های تصویری و پاسخگویی های کلاسی قابل قبول است اما اگر قصد عکس گرفتن از خودتان را دارید بهتر است به سراغ گوشی هایتان بروید

131

پردازشگر تبلت

در این مقوله، باید گفت که این تبلت برای پردازش های سنگین طراحی نشده و برای اجرای بازی ها باید کیفیت گرافیک آن هارا در نظر بگیرید یعنی شما می­توانید بازی ها را با کیفیت مدیوم روی این تبلت اجرا و پیاده سازی کنید.
اگر کمی از فضای انتقادی دور بشویم بایدگفت این تبلت بدون نقاط قوت هم نیست؛ از ویژگی های مثبت پردازشگر این تبلت سامسونگ، عدم تولید گرمای زیاد در پشت این دستگاه است که شما دیگر درهنگام کارکردن با آن گرمارا احساس نمی­کنید.

اندروید تبلت سامسونگ a7

🔋باطری تبلت سامسونگ a7🔋

بدون شک مهم ترین قسمت تبلت باطری آن است، سامسونگ در تبلت های سری a7 دو عملکرد متفاوت را روی باطری ها پیاده سازی کرده است.
در بخش شارژ شدن، مدت زمان آن تقریبا طولانی است و بیش از دوساعت زمان می­خواهد اما در بحث شارژدهی نتیجه بهتری را از خودش نشان داده است و به قول خودمانی دست شمارا در پوست گردو نمی­گذارد و می­توانید روی آن حساب کنید و به کارهای روزمره خودتان برسید.

باتری تبلت سامسونگ a7

🔊بلندگوها در تبلت سری a7🔊

وجود چهاربلندگو در بالا و پایین این تبلت یک فرصت عالی برای افرادی است که به فایل های صوتی گوش می­دهند و این قابلیت برایشان مهم است.
سامسونگ با این کار روی نیاز دانش آموزان در بخش شنیداری تمرکز ویژه ای کرده است.

خلاصه:

این تبلت از سری محصولات اقتصادی سامسونگ می­باشد، پس باید در حد معمولی از آن انتظار داشت و این را در نظر گرفت که صرفا برای رفع نیاز های اولیه کاربران طراحی شده است.
آیا شما این محصول را پسندیده اید؟ خوشحال می­شویم نظرتان را باما درمیان بگذارید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *