مقایسه ساعت هوشمند

مقایسه اپل واچ سری ۶ و ۷ ⌚

وقتی صحبت از پرچمدارهای آیفون درحوزه ساعت‌های هوشمند می‌­شود، باید مستقیم به سراغ اپل واچ سری ۷ برویم؛ ساعتی که در مقایسه با واچ سری ۶ چندان تفاوت چشمگیری ندارد و تنها در یک سری جزئیات برتری دارد. در راستای تفاوت اپل واچ سری ۶ و سری۷، باتوجه به مقدمه‌ای که بیان کردیم شاید کمی کنجکاوی شمارا برانگیخته باشد و این سوال در ذهنتان شکل گرفته باشد پس اگر فرق چندانی بین اپل واچ سری ۶ با اپل واچ سری ۷ نیست چرا باید برای خرید سری ۷ اقدام کنیم! تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا به جواب این سوال برسید.

تفاوت اپل واچ ۶ و ۷ در صفحه نمایش

اپل واچ سری 6 یا 7

در بخش ظاهر صفحه نمایش، تغییرات خیلی نامحسوس و جزئی می‌­باشد؛ تنها لبه‌های اپل واچ سری ۷ کمی گرد تر از نسخه ۶ آن می­‌باشد که تشخیص آن کمی سخت است. پس از این قسمت می­گذریم، در ادامه به سراغ ابعاد صفحه نمایش می­رویم این تغییرات در طراحی صفحه نمایش اپل واچ سری ۷ بسیار چشم گیر بوده و با افزایش ۲۰ درصدی صفحه نمایش مواجه خواهید شد. این ساعت هوشمند در ابعاد ۴۱ و ۴۵ میلی متری طراحی شده است. پس اگر به دنبال بهترین ساعت هوشمند با ابعاد بزرگ هستید، این واچ می­تواند برای شما مناسب باشد. اپل واچ سری ۷ میتواند تا ۵۰ درصد متن را بزرگ‌تر از اپل واچ‌های سری قبل نمایش دهد و قابلیت پیش‌بینی کلمات حین تایپ را دارد.

برای آموزش می‌تونی به این صفحه سر بزنی: راهنمای استفاده از اپل واچ ⌚

بدنه محکم اپل واچ سری ۷

آیا شما جزو افرادی هستید که درفضاهای پرخطر فعالیت می­‌کنید؟
این قسمت از مقاله مناسب شما می­باشد؛ واچ ۷ به واسطه صفحه کریستالی ضخیم، کسب مجوزIP6X(مقاومت در برابر گرد و غبار) و همچنین مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰متری؛ برای افرادی که در فضاهای شلوغ کار می­کنند و به دنبال آرامش هستند بسیار مناسب می­‌باشد.

اپل در محصولات سری ۷ برخلاف اپل واچ سری ۶ به افزایش سایز بخش‌های مختلف توجه ویژه‌ای را داشته است؛ تا آن­جاکه علاوه بر افزایش سایز صفحه نمایش، این تغییرات رادربخش آیکون هاهم اجرایی کرده است و شما به خوبی می­توانید محیط کاربری راحت و جذاب را تجربه کنید.

تفاوت اپل واچ سری ۶ و سری ۷ درنرم افزار

همچنین بر پایه این بستر فرصت خوبی را برای افراد علاقه‌مند به چت کردن از طریق واچ فراهم کرده است که می­توانید به راحتی دستان خودتان را حرکت داده و متن خود را تایپ کنید. اپل واچ سری ۷ همچنین دارای دو صفحه ساعت منحصر به فرد Contour و Modular Duo است. چهره Contour بسیار جالب است. اگر عناصر روی صفحه اپل واچ را به سختی می‌بینید یا نمی‌توانید روی آن‌ها ضربه بزنید، باید سری ۷ را انتخاب کنید.

تنوع رنگ

تنوع رنگی اپل واچ سری 7

اگر شما هم به دنبال رنگ‌های متفاوت و خاص هستید واچ سری ۷ در مقایسه با اپل واچ سری ۶ گزینه‌های بهتری را در اختیار شما قرار می­دهد. سری۷ در رنگ‌های سبز و رنگ جدید Starlight موجود می­‌باشد که می­‌تواند به زیبایی دستان شما کمک زیادی کند و برای خرید اپل واچ اقدام کنید.

باتری و شارژ

باتری مهم ترین بخش اپل واچ است؛ چون بدون وجود باتری قوی شما نمی­‌توانید از تمام پتانسیل‌های موجود استفاده کنید و نهایت لذت را ببرید.
در این بخش تفاوت اپل واچ سری ۶ و سری ۷ جالب توجه است. سری ۷ برخلاف اپل واچ سری ۶ مجهز به شارژر سریع می­‌باشد که می­‌توان از قابلیت‌های کاربردی و مهم در واچ‌های سری ۷ دانست. شارژ سریع اپل واچ از طریق کابل شارژ USB-C جدید پشتیبانی می­‌کند.
طبق ادعای اپل ۳۳% سریع‌تر اپل واچ سری ۶ شارژ می‌شود. هنگامی که این شارژ مورد نیاز شما است،  فقط باید هشت دقیقه به شارژر خود وصل کنید تا هشت ساعت ردیابی خواب را پشتیبانی کند.

قیمت اپل واچ سری ۷

قیمت Apple Watch 7  برای مدل وای فای از ۳۹۹ دلار شروع می‌شود و مدل پشتیبانی از سیم کارت نیز با قیمت ۴۹۹ دلار آغاز می‌شود. برای استعام از قیمت به روز محصولات می‌‌توانید به سایت کالاوما مراجعه کنید.

اپل واچ سری 7

نتیجه مقایسه اپل واچ سری ۶ و ۷

حالا به سراغ نتیجه‌گیری کلی در این زمینه می­رویم، در حالت کلی فرق آنچنان زیادی بین اپل واچ سری ۶ با سری ۷ وجود ندارد  اما در بعضی از آیتم‌ها سری هفت گزینه‌های بهتری را برای خریدارن در نظر گرفته است خصوصا در زمینه گرافیکی و باتری‌های آن؛ پس نمی­‌شود گفت سری ۷ ارزش خریدن ندارد. اما اگر به دنبال نسخه ارزان‌تر و با قابلیتی نزدیک به واچ سری ۷ هستید واچ‌های سری ۶ گزینه خوبی است. شما با توجه به تمام موارد گفته شده، کدام یک از این مدل ها را خریداری می­کنید؟

سوالات متداول

آیا ساعت هوشمند اپل به گوشی سامسونگ وصل می‌شود؟

خیر متاسفانه اپل واچ را نمی‌توان به گوشی‌های اندرویدی متصل کرد. پیشنهاد ما به شما ساعت‌های هوشمند برند سامسونگ و شیائومی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *