نقد و بررسی هندزفری

نقد و بررسی هندزفری هایلو W1 🎧

هایلو w1 بررسی

هندزفری هایلو w1، یکی از هندزفری‌های پرطرفدار و پرفروش میان کاربرا است که به دلیل طراحی زیبا و خاصی که دارد و همچنین به دلیل قیمت مقرون به صرفه آن، می‌تواند انتخاب خوبی برای خرید باشد. به همین منظور قصد داریم تا مشخصات هندزفری هایلو w1 را به صورت کامل به شما بگوییم.

بررسی هایلو مدل W1 | مشخصات هندزفری هایلو w1

با توجه به بررسی هایلو W1، این محصول از جمله محصولات کاربردی کمپانی هایلو می‌باشد که با توجه به قابلیت‌های فراوان، بسیار مقرون به صرفه است و توانسته کاربری عمومی، ورزش و مکالمه را به خود اختصاص دهد؛ در نتیجه تمامی نیاز های کاربران خود را برآورده می کند. کیس و گوشی های هندزفری از جنس مناسبی ساخته شده اند که در سبکی آن تاثیر به سزایی دارد و این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا در هر مکانی بدون نگرانی هندزفری را با خود حمل کنید.

هندزفری هایلو W1 کسب استاندارد (IPX4) را در کارنامه ی خود دارد که سبب شده تا در برابر رطوبت و پاشیدن آب مقاوم باشد. هایلو W1 از طراحی درون گوشی و مطابق با ارگونومی و اصولی بهره مند است تا برای استفاده طولانی مدت و انجام فعالیت‌های پر تحرک گزینه‌ مناسبی باشد و کاربر به هیچ عنوان احساس خستگی نکند.

هندزفری هایلو w1

همچنین به منظور کنترل آسان فعالیت هندزفری یک پنل لمسی در قسمت پشتی ایرفون‌ها طراحی شده که با یک یا دو مرتبه لمس می تواند نیاز شما را برآورده کند.

👈برای آموزش ساخت اکانت (Mi) در اپلیکشن Haylou اینجا کلیک کنید.👉

هندزفری هایلو W1

کار کردن با هندزفری نیاز به آموزش خاصی ندارد؛ پس تنها کافی است تا از تنظیمات دستگاه بلوتوثی خود نام هندزفری هایلو W1 را پیدا کرده و به آن متصل شوید، همچنین کمپانی هایلو به منظور ارتباطی پایدار با کمترین میزان مصرف انرژی، چیپست کوالکام را در محصول خود تعبیه کرده که پوشش گسترده ای دارد و در کیفیت این ارتباط وایرلس هندزفری‌ها نقش اصلی را ایفا می کند.

👈برای مشاهده انواع هندزفری‌ هایلو اینجا کلیک کنید.👉

قطر در نظر گرفته شده برای ایرفون‌ها معادل ۷ میلی متر است؛ بدین ترتیب صدایی با کیفیت و میزان وضوح بالا به کاربر ارائه می دهد همچنین مکالمه ای لذت بخش را برای شما فراهم می کند. هر ایرفون دارای یک باتری با ظرفیت ۳۲ میلی آمپر است که برای شارژ مجدد تنها کافی است تا آن ها را درون محفظه مخصوص که ظرفیتی معادل ۳۹۰ میلی آمپر دارد، قرار دهید همچنین با یک بار شارژ می‌تواند تا ۶ ساعت به صورت مداوم کنار شما باشد و اوقات خوشی را برای شما رقم بزند.

در عصر حاضر، هدفون های بی سیم به عنوان یک ضرورت دیده می شوند. آزادی گوش دادن به موسیقی بدون پیچیدگی سیم ها چیزی است که مردم اغلب آن را بدیهی می دانند. در چند سال گذشته، شاهد انفجاری از هدفون‌های بی‌سیم واقعی بودیم که به‌نظر می‌رسید همه چیز را نوید می‌دهند. صدای بکر، عمر باتری باورنکردنی و طیف گسترده ای از ویژگی های فریبنده چیزی است که همه آنها سعی در ارائه آن دارند. با این حال، ما شاهد برخی کاستی‌های بزرگ و تبلیغات کلی در مورد هدفون‌ها بوده‌ایم که گفته می‌شود همه چیز را دارند.

اولین نگاه از هایلو w1 بررسی

هدفون Haylou W1 TWS که در طرح رنگ آبی یا سفید موجود است، ظاهری مینیمال دارد. هر هدفون به گونه ای طراحی شده است که به داخل کانال گوش شما منحرف شود. از هر یک ساقه کوچکی بیرون زده است که در هر طرف آن «هایلو» نوشته شده است. این هدفون‌ها که با جعبه شارژ مخصوص خود جفت شده‌اند، درون خود جای می‌گیرند و هر زمان که از آنها استفاده نمی‌کنید، شارژ می‌شوند.

🎧🎧

در مورد کیس شارژ، باید بگوییم که کاملا جمع و جور است. تقریباً به اندازه یک تخم مرغ متوسط ​​است و دارای طراحی استاندارد پوسته تاشو مغناطیسی با آرم Haylou در درب بالایی است. در قسمت جلویی سه LED وجود دارد که با باز شدن درب آن روشن می شود تا به وضوح عمر باتری باقی مانده را نشان دهد. در پشت کیس یک درگاه شارژ استاندارد USB-C وجود دارد، اما نه چیزی بیشتر.

ویژگی های هدست بلوتوثی هایلو w1

کیفیت صدای Haylou W1

تاکید یک جانبه روی قطر درایور به عنوان جنبه تاثیرگذار بر کیفیت صدا، قابل اتکا نیست. ما در این قسمت مجموعه‌ای از ویژگی‌های صوتی را کنار هم قرار می‌دهیم تا شما را از کیفیت صدای هندزفری بلوتوثی شیائومی هایلو W1 مطمئن کنیم.

منبع ویدیو: چنل یوتیوب haylou

این هندزفری بی‌سیم از درایور ۷ میلی متری استفاده کرده و با ۴ میکروفون همکاری می‌کند. میکروفون‌ها با قابلیت حذف نویز (ENC) و (CVC 8.0) همراه شده‌اند و از فرمت صوتی (AAC) و (aptX Adaptive) پشتیبانی می‌کنند.
پایداری اتصال نیز یکی موارد مهم برای لمس کیفیت صداست که بلوتوث ۵.۲ و چیپست (Qualcomm3040) مسئولیت آن را بر عهده گرفته‌اند. هنرنمایی های بلوتوث ۵.۲ به همین جا ختم نمی‌شود و بهینه سازی مصرف باتری و کاهش تاثیر صدا نیز جزو عملکردهایش جای میگیرد.

👈برای مشاهده باکیفیت‌ترین هندزفری‌های ارزان بازار اینجا کلیک کنید.👉

ایرپاد هایلو w1 برای جذب مشتریان خود، کیفیت صدای (Hi-Fi) و حالت (Ultra-low latency) است که دل گیمرها و علاقمندان را به دست آورده و در مقابل رقبای مطرح قد علم کرده است. با فناوری (Hi-Fi)، می‌توانید اطمینان حاصل کنید صدا در کمال شفافیت و بی رنگ به گوش شما می‌رسد. چیزی که جالب است برچسب قیمت این محصول در برابر این امکانات است که واقعا فوق العاده خواهد بود.

نقد و بررسی هایلو مدل W1

طراحی هندزفری بلوتوثی هایلو W1

هندزفری هایلو W1 نه تنها برای استفاده روزمره، بلکه برای دامنه وسیعی از کاربران طراحی شده است. هایلو W1 به صورت کاملا محسوسی انعطاف به خرج داده و با مجموعه‌ای از امکانات معقول و متناسب، نزد مخاطبان طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

این هندزفری از نوع In-ear (داخل گوش) می‌باشد. یعنی به واسطه آرگونومی خاص و حلقه‌های سیلیکونی به طور کامل داخل مجرای گوش قرار میگیرد.

ایرفون‌های (۳.۹) گرمی در انتهای خود دارای ساقه هستند و به پنل لمسی مجهز شده‌اند. متریال قالب در ساختار بدنه هندزفری بلوتوثی هایلو W1 همان متریال رایج پلاستیک ABS (اکریلونیتریل بوتادین استایرن) بوده که میتواند به طور همزمان مقاومت بالا و وزن پایین را برای دیوایس تامین نماید.
طبق معمول جای (کیس شارژ) نیز در پکیج این محصول خالی نمانده و هدفون بلوتوثی شیائومی Haylou W1 همراه با یک کیس شارژ عرضه شده است.

کیس شارژ نیز با همان متریال ABS (اکریلونیتریل بوتادین استایرن) با آناتومی قرص مانند طراحی شده و درب آن به صورت مغناطیسی باز و بسته می‌شود. سه نشانگر LED روی درب نیز مقدار شارژ باقی مانده در کیس شارژ، به شما نمایش می‌دهد.

راهنمای کار با پنل لمسی هایلو W1

برای کنترل و مدیریت هندزفری بلوتوثی هایلو W1، هیچ دکمه فیزیکی تعبیه نشده و پنل لمسی روی ایرفون‌ها همه نیازهای کاربر را برآورده خواهد کرد. برای استفاده از این پنل‌های لمسی، بهتر است دستورالعمل زیر را به خاطر بسپارید:

تنظیمات هایلوw1

  • قطع/وصل تماس: یکبار لمس ایربادها
  • توقف/پخش موسیقی: یکبار لمس ایربادها
  • کم کردن ولوم: لمس طولانی ایرباد سمت چپ
  • زیاد کردن ولوم: لمس طولانی ایرباد سمت راست
  • پخش موزیک قبلی: دوبار لمس ایرباد سمت چپ
  • پخش موزیک بعدی: دوبار لمس ایرباد سمت راست
  • رد تماس: دو بار لمس ایرباد

کلام آخر

در این مطلب، به بررسی مشخصات هایلو w1، پرداختیم و به صورت کامل در مورد آن صحبت کردیم، اگر این هندزفری را خریداری کرده‌اید، خوشحال می‌شویم نظرات و پیشنهادات و انتقادات شما را در مورد آن در کامنت‌ها بدانیم، ولی اگر می‌خواهید برای خرید آن اقدام کنید، می‌توانید به فروشگاه کالاوما سر بزنید.

peyman aminzadeh

مهندس کامپیوتری که در حال حاضر دی جی هست و عاشق سئو...

۴۳ دیدگاه

  1. سلام. چرا نمیتونم هم زمان از هر دو ایرپاد چپ و راست هایلوw1 صدا رو دریافت کنم؟ قبلاً میشد از هر دو گوشی همزمان استفاده کرد ولی متأسفانه چند روزه فقط از یکی از گوشیها میشه استفاده کرد. لطفا راهنمایی بفرمایید چگونه هم‌زمان از هر دو گوشی استفاده کنم. با تشکر فراوان

        1. سلام دوست عزیز. W1 کیفیت صداش بهتره ولی نسبت به قیمتی که هر دو محصول دارن نباید ازشون انتظار بالایی داشته باشید

  2. میشه لطف کنید و من رو راهنمایی کنید من دنبال یه هندزفری برای مکالمه هستم میشه یه هندزفری بهم پیشنهاد بدید

  3. سلام خسته نباشید برای استفاده روزمره و آهنگ گوش دادن از نظر بلندی صدا و کیفیت چ مدل هایی خوبن ؟

  4. سلام وقت بخیر
    بهترین هنذفری که فعلا در بازار موجوده از همه جوانب و قیمت آن هم زیر یک میلیون باشه چه هنذفری میتونه باشه

  5. سلام وقت بخیر
    من چند وقته میخوام هنذفری بخرم اما بعلت وسواس بالای که نداریم گزینه مد نظر خود را هنوز پیدا نکردم و نمیدونم چیکار کنم میشه راهنمایی کنید البته قیمت هم واسم خیلی مهمه بیشتر از ۶۰۰ الی ۷۰۰ نمیتونم هزینه کنم در ضمن میخوام که از همه لحاظ کیفیتش هم خوب باشه البته با توجه به هزینه ای که میخوام بکنم.

  6. ههههههههههههه هر کی هر سوالی بپرسه جوابش هایلو w1 مثلا طرف بپرسه چجوری بریم کره مریخ جواب این سایت هایلو w1 هست😂😂😂😂

    1. 😁😁😁
      ممنون از نظر شما، در کامنت‌ها ما پیشنهادات دیگری نیز داده‌ایم، ولی هندفری که در این مقاله نوشته‌ایم، مقرون به صرفه‌تر و مناسب‌تر برای پیشنهاد دهی می‌باشد.

        1. سلام،
          مدل هایلو w1، درسته که قیمت پایین تری داره، ولی بر اساس نظرسنجی‌هایی که از کاربرانمون داشتیم، ازش راضی بودن و مشکلی باهاش نداشتن.

  7. سلام خوبید من یه سوال داشتم من همین هندزفری هایلو w1رو خریدم مشکلی که داره از روز اول اینکه وقتی داری آهنگ گوش میدی گوشی زنگ میخوره جواب میدی تماس رو ،وقتی قطع میکنی دیگه پخش آهنگ با مشکل روبرو میشه همش قطع و وصل میشه یا اینکه وقتی هندزفری داخل گوشته و از گوشی چند متر فاصله میگیری بعد دوباره نزدیک گوشی میشی باز صدا درست پخش نمیشه نویز دار پخش میشه چکارش کنم

    1. سلام و درود
      خانم باقری عزیز، همکاران ما این مورد رو تست کردند و هربار بعد از قطع تماس، آهنگ به صورت خودکار پلی شد. پیشنهاد می‌کنم تنظیماتش رو بررسی کنید و یک دور قطع و مجددا وصل بشید.

      1. سلام من هایلو w1 رو چند وقتیه که گرفتم و گوشی خودم سامسونگ هستش تنظیماتش رو چجوری باید پیدا کنم، برنامه هایلو رو هم نصب کروم اما پیداش نکرد نمیدونم باید چیکار کنم اگه میشه کمکم کنید🥺

    1. سلام به شما
      هایلو gt6 در مقایسه با هایلو W1، قیمت پایین‌تر و مقرون‌به صرفه تری داره و این مورد به بودجه و مبلغی که می‌خوایین هزینه کنید برمی‌گرده.
      البته به عنوان مثال، مقدار هایلو W1 مقدار شارژ بیشتری رو نگهداری می‌کنه. ولی هر دو انتخاب‌های خوبی هستند.

  8. سلام ممنونم از شما من یک سالی هست این مدل رو خریداری کردم فقط کم و زیاد اونو هر کاری کردم انجام نشد مدلش هایلو w1 ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام
      این مورد میتونه دلیل‌های زیادی داشته باشه مثل :
      ۱ . ممکن هست دکمه‌های کم و زیاد گوشیتون مشکل داشته باشن
      ۲ . هندزفری شما مشکل سخت‌افزاری داشته باشه
      ۳ . سیستم عامل گوشی شما مشکل داشته باشه و نیاز به آپدیت داره
      ۴ . حالت ایمنی گوشی شما فعال هست
      ۵ . هندزفری شما شارژ خیلی کمی داره

  9. سلام وقت بخیر. گوشی سمت چپ هایلو w1 چند روزیه که کارنمیکنه. وقتی دکمه لمسشو میزنم صدا میخوره اما صدای موزیک ازش پخش نمیشه و کارنمیکنه دلیلش چیه؟

      1. سلام… برای من هم همین طوره.. LEDقرمز و سفید هم زمان روشن میشه.(وقتی از کیس خارج میشه).. . و کانکت نمیشه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *