راهنمای خریدراهنمای خرید موبایلنقد و بررسی موبایل‌ها

مشخصات گوشی موبایل گلکسی A15 سامسونگ و بررسی مزایا و معایب

گوشی موبایل گلکسی A15

بعد از گزارشات غیر رسمی و میزان قابل توجهی  شایعات بلاخره در تاریخ ۱۱ دسامبر ۲۰۲۳ گوشی موبایل گلکسی A15 به صورت رسمی معرفی و هفته بعد با دو مدل ۴G و ۵G وارد بازار ویتنام شد. هردو مدل ۴G و ۵G به جز در بخش پردازنده در دیگر مشخصات با هم یکسان هستند.

گوشی موبایل Galaxy A15 4G

مدل A15 4G مجهز به پردازنده ۸ هسته و ۶۴ بیتی هلیو G99 مدیاتک هست که به کمک پردازشگر گرافیکی مالی G55 MC2 قدرت پردازشی قابل قبولی بین رقبا داره. در طرف دیگر نسخه ۵G از پردازنده دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس مدیاتک پشتیبانی می‌کند. پردازشگر گرافیکی این تراشه مالی G77 MC9 که در اجرای نرم افزار ها و بازی های گرافیکی با تنظیمات گرافیکی معمولی عملکرد خوب وروانی دارد. این مدل با ظرفیت‌های ۱۲۴/۴، ۱۲۸/۶، ۱۲۸/۸ و ۲۵۶/۸ نیز در دسترس است. گلکسی A15 زیبایی‌شناسی ظریف خود را از طریق قاب بصری، قاب پشتی براق و چیدمان دوربین مرتب به نمایش می‌گذارد. و موجود در رنگ های آبی مشکی و آبی روشن می‌باشد.

گوشی موبایل Galaxy A15 4G

طراحی و کیفیت ساخت گوشی موبایل Galaxy A15 4G

سامسونگ امسال هم مثل گذشته برای ساخت گوشی های اقتصادی خود از پلاستیک فشرده استفاده کرده که A15 هم از این قاعده مستثنا نیست. اما کیفیت ساخت و نوع طراحیA15 باعث شده که زمانی که در دست کاربر قرار میگیره حس خوب و رضایت رو به کاربر منتقل کند، باید قبول کرد که طراحی و ارگونومی خوب A15 یکی از نقاط قوت این مدل هست که تا حد زیادی باعث شده وزن ۲۰۰ گرمی این گوشی به چشم نیاد ویکی از خوش دست ترین مدل های موجود در بازار باشد.

A15 صفحه نمایش، برنده

صفحه نمایش آ۱۵ بی‌شک بزرگترین برگ برنده در مقابل رقباست ،این گوشی از پنل ۶.۵ اینچی سوپر آمولد و تراکم پیکسلی ۱۰۸۰در۲۳۴۰ (فول اچ دی) و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند که برای یک گوشی اقتصادی در این رنج قیمت بی سابقه است. نمایشگر آ۱۵با حداکثر قدرت روشنایی ۸۰۰ نیت است،که باعث شده کار کردن با آ۱۵ در نور روز بدون مشکل و قابل قبول باشد.

دوربین گوشی موبایل Galaxy A15 4G

امروزه یکی از تاثیرگذارترین امکانات برا خرید تلفن همراه دوربین است،دوربین پنل پشتی آ۱۵ متشکل از ۳ سنسور اصلی اولتراواید و ماکرو هست که نسبت به نسل قبلی خود بدون تغییر بوده ،ولی به لطف پردازنده قدرتمند تر از نسل قبل کیفیت تصاویر ثبت شده کیفیت بهتری دارد، کیفیت فیلم برداری فول اچ دی و سرعت ۳۰فریم در ثانیه برای گوشی آ۱۵ که در رده اقتصادی قرار دارد خوب و قابل قبول به نظر می‌رسد، دوربین سلفی آ۱۵ مجهز به سنسور ۱۳مگاپیکسلی هست که کیفیت خوب و استاندارد دارد.

دوربین گوشی موبایل Galaxy A15 4G

  • دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل با دیافراگم f/1.8
  • لنز اولتراواید ۵ مگاپیکسل با دیافراگم f/2.2
  • لنز ماکرو  ۲ مگاپیکسل با دیافراگم f/2.4
  • لنز سلفی ۱۳ مگاپیکسل

نمونه عکس‌های گرفته شده با گوشی A15

عکس‌های گرفته شده با Galaxy A15

نمونه سلفی با Galaxy A15

باتری گوشی Galaxy A15

باتری ۱۵ یکی دیگر از مزایای این گوشی به حساب می‌آید ،باتری ۵۰۰۰میلی آمپر با پشتیبانی از فست شارژ ۲۵ واتی و نگه داری شارژ تا یک و نیم روز در نوع خود خوب و قابل توجه است.

نرم افزار ورابط کاربری

رابط کاربری وان یو آی۶ بر پایه اندروید ۱۴ قابلیت های زیادی برای این گوشی به ارمغان آورده و به لطف تضمین دریافت و پشتیبانی ۳ ساله نرم افزاری جای بحثی باقی نمی‌گذارد.

ویژگی‌های منحصر به فرد موبایل گلکسی A15

  • ۶.۵ اینچی FHD+ Super AMOLED
  • دوربین ۵۰ مگاپیکسلی
  • پردازنده هشت هسته‌ای
  • شارژ فوق سریع

خرید گوشی موبایل Galaxy A15 در کالاوما

گوشی گلکسی A15 سامسونگ را می‌توانید در فروشگاه اینترنتی کالاوما خریداری کنید و با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه‌تر از دیگر فروشگاه‌های آنلاین آن را خریداری فرمایید.

۱ . گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A15 4G ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت رم ۸ گیگابایت – ویتنام

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A15 4G ظرفیت 256 گیگابایت رم 8 گیگابایت – ویتنام

۲ . گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A15 4G ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت رم ۴ گیگابایت – ویتنام

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A15 4G ظرفیت 128 گیگابایت رم 4 گیگابایت – ویتنام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *