راهنمای استفاده

چگونه ایرپاد را به گوشی وصل کنیم؟ 🎧

امروزه استفاده از ایرپاد اپل بسیار رایج شده، نه تنها برای کسانی که از گوشی آیفون استفاده می‌کنند، بلکه کسانی هم که از گوشی‌های برندهای دیگر مثل گوشی سامسونگ، گوشی شیائومی و غیره استفاده می‌کنند نیز طرفدارهای زیادی پیدا کرده است.

مطالبی با خواندن این مطلب در خواهید یافت:

چگونه ایرپاد را به گوشی وصل کنیم | چگونه به ایرپاد وصل شویم | چگونه به ایرپاد وصل شویم | وصل کردن ایرپاد | وصل کردن ایرپاد به گوشی | نحوه اتصال ایرپاد به گوشی | چگونه ایرپاد اپل را به سامسونگ وصل کنیم

ایرپاد‌های اپل، هندزفری‌های محبوبی هستند که نسل اول آن ها در سال ۲۰۱۶ به بازار آمد. بعد از گذشت حدود سه سال، کمپانی اپل ایرپاد نسل دو (AirPods 2) و ایرپاد پرو (AirPods pro) را در ماه سپتامبر ۲۰۲۰ معرفی کرد. اگر به تازگی این هندزفری‌های خاص را تهیه کرده کرده باشید احتمالا در مورد نحوه وصل کردن ایرپاد اپل با سوالاتی رو به رو شده اید. با کالاومگ در ادامه این مطلب همراه باشید تا علاوه بر نحوه متصل کردن ایرپاد به دستگاه‌های مختلف با ویژگی‌های هندزفری بلوتوثی اپل آشنا شویم.

نحوه متصل کردن ایرپاد اپل به گوشی؛ ایرپاد به سادگی با دستگاه های مختلف پیر (pair) می شود

کمپانی اپل همیشه به دنبال ساده‌ترین و بهترین راه برای اتصال محصولات اکوسیستم اپل به یکدیگر است. به همین دلیل نحوه متصل کردن ایرپاد اپل نیز بسیار ساده است. برای انجام این کار کافی است تا کیس ایرپاد را نزدیک گوشی خود بگیرید و درب آن را باز کنید.

اگر بلوتوث آیفون شما روشن باشد یک پیغام روی صفحه برایتان نمایش داده خواهد شد. با انتخاب گزینه کانکت، اتصال ایرپاد با گوشی شما برقرار می شود. علاوه بر این ایرپاد به سادگی به گوشی های اندرویدی و سایر دستگاه های کمپانی اپل نیز متصل می شود. به همین جهت، ایرپاد به یکی از پرطرفدارترین و بهترین هندزفری‌های موجود در بازار است.

 

منبع: چنل یوتیوب کمپانی اپل

بیشتر بدانید: معرفی مدل های مختلف هندزفری

ست کردن ایرپاد به سایر دستگاه های اپل

علاوه بر آیفون، اپل واچ های دارای سیستم عامل watchOS 3 یا بالاتر، به همراه مک های مجهز به macOS Seirra  یا نسخه های بعد از آن نیز می توانند به راحتی به هندزفری‌های اپل متصل شوند. بعد از متصل شدن ایرپاد به آیفون، از طریق iCloud و به صورت اتوماتیک به applewatch یا Mac شما نیز وصل خواهد شد. هندزفری های مدل بی سیم، انتخابی مناسب و هوشمندانه جهت خرید هندزفری هستند.

ست کردن ایرپاد به موبایل‌های اندرویدی و ویندوزی

ایرپاد به آسانی به گوشی‌هایی که سایر سیستم عامل‌های دیگر را دارا میباشند نیز وصل می‌شود. به منظور متصل کردن ایرپاد به دیگر گوشی‌ها (به عنوان مثال: چگونه ایرپاد را به گوشی سامسونگ وصل کنیم)، ابتدا دکمه پشت کیس ایرپاد را نگه داشته تا کیس ایرپاد در حالت آماده به کار قرار گیرد و نور سفید پشت دستگاه نمایان شود، در مرحله بعد به قسمت تنظیمات (Setting) گوشی خود رفته و وارد تنظیمات بلوتوث شوید، در اینجا باید نام ایرپاد خود را مشاهده کنید. برای اتصال هندزفری کافیست تا نام ایرپاد را انتخاب کنید. به این ترتیب وصل شدن به ایرپاد  تفاوت چندانی با دیگر هندزفری‌های بلوتوثی موجود در بازار ندارد.

گوشی آیفون

به طور کلی هندزفری‌های بلوتوثی و بی سیم این روزها محبوبیت و جذابیت بسیار زیادی دارند و به دلیل دارا بودن امکانات بیشتر از هندزفری‌های معمولی، مورد توجه قرار گرفته‌اند. شما هم می‌توانید با خرید هندزفری بی سیم اپل یا سایر برند‌ها از امکانات فوق العاده آنها بهره‌مند شوید.

همچنین بخوانید: معرفی انواع هندزفری های بی سیم اپل 🎵

نحوه استفاده از ایرپاد اپل بعد از وصل کردن به گوشی؛ ویژگی های ایرپاد اپل

استفاده از ایرپادهای اپل نیز به همان سادگی اتصال آن ها به گوشی است. قسمت تاچ روی ایرپاد کاربرد های زیادی دارد و به شما امکان انجام کارهای مختلفی را می دهد. در ادامه بیشتر با نحوه کنترل ایرپاد آشنا می شویم.

هندزفری بی‌ سیم اپل مدل Apple AirPods 2

پخش کردن موزیک و کنترل موزیک با ایرپاد:

هنگامی که هندزفری بیسیم اپل را در گوش‌های خود قرار می دهید، به طور اتوماتیک شروع به پخش موسیقی می کند و با خارج کردن ایرپاد از گوشتان، پخش موسیقی متوقف می شود.  شما می‌توانید با دوبار لمس ایرپادهای اپل موزیک در حال پخش را عوض کنید.

سه بار لمس ایرپاد باعث پخش دوباره آهنگ می شود. اگر در بار سوم انگشت خود  را نگاه دارید، موزیک در حال پخش به سرعت به عقب باز‌می‌گردد و می‌توانید پلی بک کنید. برای رد کردن چند موزیک هم کافی است بعد از دوبار لمس کردن دفعه‌ی دوم انگشت خود را نگاه داشته تا به آهنگ مورد نظر خود برسید.

هندزفری بی سیم

برقراری تماس ها، به راحتی تماس های ورودی و خروجی خود را با ایرپاد اپل مدیریت کنید:

میکروفون‌های قدرتمند ایرپاد با حذف نویز‌ها می‌تواند به خوبی صدای شما را با کیفیت فوق‌العاده ای به گوش مخاطب پشت خط برساند. برای پاسخ گویی به تماس‌های ورودی کافیست تا یک بار تاچ ایرپاد را لمس کنید. اگر تماس پشت خطی دارید، یک ثانیه انگشت خود را روی تاچ ایرپاد نگه دارید تا به تماس جدید منتقل شوید و تماس قبلی را پشت خط نگه دارید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که اگر انگشت خود را را بیشتر از دو ثانیه نگه‌دارید، تماس پشت خطی قطع می شود. در نهایت، یک بار لمس سریع ایرپاد باعث قطع شدن مکالمه جاری می شود.

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=” ایرپاد به چه گوشی هایی وصل میشود؟” answer-0=”علاوه بر گوشی‌های آیفون، ایرپاد را میتوان به گوشی‌های اندرویدی هم متصل کرد.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”ایرپاد اپل چند مدل دارد؟” answer-1=”3 نوع دارد، ایرپاد ۲، ایرپاد پرو، ایرپاد نسل ۳″ image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=” ایرپاد به سامسونگ وصل میشود؟” answer-2=”بله، ایرپاد قابلیت اتصال به گوشی‌های سامسونگ را دارد.” image-2=”” count=”3″ html=”true” css_class=””]

peyman aminzadeh

مهندس کامپیوتری که در حال حاضر دی جی هست و عاشق سئو...

۸ دیدگاه

  1. مرسی از سایت خوبتون، با توجه به توضیحات کاملتون مشکلم حل شد و به راحتی تونستم ایرپادمو به گوشیم وصل کنم🙏🏻❤️❤️👍🏻

  2. خیلی ممنون بابت اطلاعا ت علمی مفید شما .امید وارم که همیشه موفق بوده باشید و از سلامتی کامل بهره مند شوید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *